Ylläpitopalvelu

Ylläpitopalvelun avulla asiakas ulkoistaa IT-ympäristön ylläpidon NSF:lle. Palvelun avulla asiakas saa käyttäjien tarvitseman tuen käyttämilleen IT-järjestelmille, laitteille sekä palveluille. 

Nainen Ipadin kanssa vaaleansinisellä taustalla

Kenelle ylläpitopalvelut sopivat?

Ylläpitopalvelu sopii erityisesti:

  • Yrityksille, joilla on halu ulkoistaa IT-ympäristön ylläpito ja käyttäjätuki.
  • PK-yrityksille, jotka tarvitsevat luotettavaa ja henkilökohtaista IT-tukea sekä nimetyn asiantuntijan, joka tulee tarvittaessa paikanpäälle auttamaan IT asioissa.
  • Kasvaville yrityksille, jotka haluavat varmistaa IT-ympäristönsä skaalautuvuuden.
  • Yrityksille, joilla on kriittisiä IT-toimintoja
kumiankka vaaleansinisell taustalla snorkkelit päässä

Milloin ylläpitopalvelut kannattaa?

Ylläpitopalvelu on paras valinta, kun tarvitset henkilökohtaista ja nopeaa IT-tukea tarvittaessa myös paikan päällä.

Se tarjoaa nopean ratkaisun laitteisto- ja ohjelmisto-ongelmiin, vähentäen seisokkiaikaa. Uusien laitteiden asennus ja konfigurointi menevät oikein ja nopeasti asiantuntijoidemme avulla. Säännöllinen ylläpito, kuten verkon valvonta ja tietoturvapäivitykset, varmistavat IT-ympäristösi optimaalisen toiminnan. 

Saatte välitöntä apua IT-ongelmiinne. Nimetty asiantuntija tuntee yrityksesi tarpeet ja ympäristön, joka varmistaa parhaan mahdollisen ratkaisun.

Ylläpitopalvelun sisältö

  • Lähituki nimetyltä asiantuntijalta
  • Koneiden toimivuuden valvonta
  • Varmistusten seuranta ja palautukset
  • Tietoturvaohjelmistojen päivitykset
  • Palvelinten ja/tai pilvipalvelun ylläpito
  • Tietoliikenteen ylläpito
  • Ympäristön dokumentointi
  • Seurantapalaverit ja raportointi
  • toimistosovelluksien tekninen tuki (MS Office)
  • tulostimien asennukset 
  • sovellusasennukset 
  • työasematuki 
  • mobiililaitteiden tuki
  • virus- ja haittaohjelmien torjuntaohjelmien päivitykset 
  • salasanojen resetointi, Windows-palvelin/Microsoft 365/Google Suite
  • kvartaaleittain raportti tehdyistä toimista
  • varmistuksen toimivuuden seuranta lokeista
  •  palautukset asiakkaan pyynnöstä.
  • salasanojen vaihdot/käyttäjätilien sulkeminen
  • käyttöoikeuksien ylläpito
  • valvonta
  • virus- ja haittaohjelmien torjuntaohjelmien päivitykset
  • tietoturvapäivitykset
  •  sovelluksien asentaminen
  • palomuurin hallinta
  • tietoliikennetuki
  • operaattoriasiat
  • kytkimien ylläpito
  • langattomien tukiasemien ylläpito
  • työasemien, palvelimien, tulostimien, lisenssien ja
    oheislaitteiden hallinta ja toimittajien kilpailuttaminen
    uusien hankintojen yhteydessä.
  • kehitysehdotusten aktiivinen esiin tuominen
  • säännölliset seurantapalaverit
  • toteutuneet tunnit
  • tehdyt toimenpiteet

1. Henkilökohtainen läsnäolo

Lähituki mahdollistaa asiantuntijan fyysisen läsnäolon yrityksessäsi, mikä on erityisen hyödyllistä monimutkaisissa laitteisto-ongelmissa tai tilanteissa, joissa vaaditaan fyysistä tarkastusta ja korjausta.

2. Tarkka diagnoosi

Paikan päällä oleva asiantuntija voi suorittaa tarkempia diagnooseja ja helpottaa ongelmanratkaisua, jotka voivat olla haasteellisia etäyhteyden kautta. Esimerkiksi laitteiston tai kaapeloinnin tarkistaminen on helpompaa paikan päällä.

3. Ympäristön tuntemus

Paikan päällä oleva asiantuntija ymmärtää ja mukautuu paremmin yrityksesi spesifisiin IT-ympäristön vaatimuksiin ja haasteisiin, joka puolestaan mahdollistaa räätälöidyt ja kustannustehokkaat ratkaisut.

4. Asennukset ja konfiguroinnit

Uusien laitteiden ja ohjelmistojen asennus sekä konfigurointi sujuvat asiantuntijamme ammattitaitoisella ohjauksella. Näin varmistamme, että kaikki on tehty oikein ja toimii heti alusta alkaen.

Lisäksi suosittelemme:

IT- Jatkuvuussuunnitelma

  • Yrityksen IT- palveluiden suojaus
  • Liiketoiminnan riskien minimoiminen
  • Liiketoiminnan suojaus keskeytyksiltä ja tulonmenetyksiltä
  • Suunnitelma sisältää ohjeet palveluiden nopeaan palauttamiseen ja toiminnan jatkuvuuden varmistamiseen.

Toni Heinonen

Myyntipäällikkö
Henkilökuva Toni Heinonen

+358 44732 5400

Haluaisitko keskustella IT:stä?

Laita rohkeasti viestiä tai soittele minulle niin katsotaan mitä voidaan tehdä

“Aika usein IT-ratkaisut ovat semmoisia, joita asiakkaat eivät edes tienneet tarvitsevansa ennen kuin semmoisen osti.

Siksi on aina parempi kysyä matalalla kynnyksellä palveluistamme ja katsoa voisiko jokin tuotteistamme tukea liiketoimintaanne. On myös hyvä aika ajoin tarkistaa oman IT:n tilanne ulkopuolisen toimijan silmin”.

Tilaa uutiskirjeemme!

Meiltä saatte hyödyllistä tietoa ajankohtaisista IT uudistuksista ja trendeistä

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Scroll to Top