Keskuskauppakamari – ”Olemme erittäin tyytyväisiä nopeaan apuun”

Teimme aikanaan päätöksen ulkoistaa IT-tuen, joten halusimme löytää sellaisen kumppanin, jonka kautta IT-asiat hoituisivat luotettavasti. Olimme aikaisemmin suuren palveluntarjoajan asiakkaana, mutta koimme, ettei meitä pidetty tärkeänä. Lähdimme siis hakemaan parempaa palvelua ja aloitimme yhteistyön NSF:n kanssa vuonna 2007. NSF:n palvelu on vastannut hyvin näihin odotuksiin.

Vasteajat ovat vallan erinomaiset. Olemme erittäin tyytyväisiä nopeaan apuun, mm. etäyhteydellä hoidettavat fiksaukset ovat toimineet hienosti. Myös puhelimella saa aina jonkun kiinni tarvittaessa. Meillä on tehty palvelimen, ohjelmiston ja koneiden vaihtoprojekteja parikin kertaa. Kaikki on aina mennyt hienosti, myös taannoinen 365:een siirtyminen.

Suurin yksittäinen hyöty on se, että meillä on ollut lähestulkoon aina sama yhteyshenkilö, joka tietää haasteemme. Hän tuntee henkilöstömme niin hyvin, että pystyy antamaan henkilökohtaista, työntekijöidemme tarpeet huomioivaa palvelua. Se on ehdottomasti paras juttu.

Olemme saaneet myös paljon vinkkejä arjen pyörittämiseen; ihan pyytämättäkin tulee hyviä ajatuksia ja ideoita. Erittäin hyvä lisä on myös pari kertaa vuodessa pidettävät laajemmat kehityspalaverit, joissa käydään läpi mm. missä mennään, NSF:n tekemiä kehityssuunnitelmia ja meidän kehitystoiveita.

Kumppaneitamme
Helpdesk
0201 42 42 42

Helsinki

Vanha Talvitie 11 C 00580 Helsinki Katso kartta! 0201 424 200
Luethan rekisteriselosteemme ja tiedot evästeiden käytöstämme