Aventum – “Olemme saaneet ajoissa neuvoja siihen, millaisia investointeja kannattaa tehdä.”

Vuonna 2008 alkaneelta yhteistyöltä lähdettiin hakemaan luotettavaa tahoa, joka pystyy huolehtimaan it-asioistamme niin, ettei meidän tarvitse keskittyä niihin. Toivoimme myös, että kumppani ennakoisi tarpeitamme. Emme halunneet havahtua joku päivä siihen, että koneista on tullut tehottomia tai että päivitykset ovat jääneet tekemättä.

 Meidän pitää pystyä käyttämään aikamme ja resurssimme omaan liiketoimintaamme, jotta voimme palvella hyvin omia asiakkaitamme. Koneistomme koostuu ihmisistä sekä heidän apunaan olevista IT-softista ja laitteista. Se, että laitteet, sovellukset, ohjelmistot, tietokannat ja koko tietopankkimme, ovat tallessa ja niistä huolehditaan hyvin, on ollut todella tärkeää.

Palvelu on vastannut odotuksiamme ja yhteistyö kontaktihenkilömme kanssa on toiminut hyvin. Jos on ollut jokin ongelma, niin Jyrkin on saanut nopeasti langan päähän ja ongelmaan apua. Tämä toimintatapa, jossa on tietty määrä läsnäoloa täällä meillä ja lisäksi helpdesk-käytössä, on toiminut erittäin hyvin.

Lisäksi olemme saaneet ajoissa neuvoja siihen, millaisia investointeja kannattaa tehdä. Aloite ja perustelut tulevat NSF:ltä. Tarpeiden ennakointi ja jatkuva ylläpito ovatkin olleet suurimpia hyötyjä, joita olemme yhteistyöstä saaneet.

Kumppaneitamme
Helpdesk
0201 42 42 42

Helsinki

Vanha Talvitie 11 C 00580 Helsinki Katso kartta! 0201 424 200
Luethan rekisteriselosteemme ja tiedot evästeiden käytöstämme